петък, 13 април 2012 г.

Изонит, бродерия върху картон

Това беше нещо, което ме грабна от първия поглед. Когато видях картичките на Варти и чудесните й книгоразделители!

Много ми се искаше и аз да ушия нещо, а и каквато съм си, първото, с което се захванах, беше собственоръчно изработен шаблон с името на Аллах, което доукрасих след това директно с набождане върху самата бродерия, не с шаблон...Винаги големи лъжици :)



Отделно се опитах да направя апликации върху стъклото с фолио. Шаренко стана, но ми харесва :)

Следващото, което захванах да бродирам, беше тройна картина за подарък на моите свекър и свекърва. Нарисувах си добре калиграфирано на арабски  - името на свекърва ми от едната страна - Асма, от другата - Камал, а в средата - "Аллах да ви обича", после започнах да набождам директно върху картона.
Много не искам, ако чете някой начинаещ, да реши, че така е правилно :/ Не е правилно - най-добре е да си изготвите шаблон върху оризова хартия или друга хартия и след това да пренасяте върху картона.
Аз просто най-често работя в движение...
Камал

Аллах да ви обича

Асма

трите заедно




"облечено" в рамката

Това, което се получи, беше нещо много нежно!

В момента доизработвам пак тройна бродерия за моите родители, но не знам защо се бавя. Скоро се надявам да приключа и да я покажа :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop