вторник, 10 април 2012 г.

За едно яке и няколко други неща

Хм, постепенно тази зима беше началото на превръщането на жилището ни в някакво помещение, от което почти нищо не се изхвърля. През цялата зима алхамдулиллах храних птичките с хляб и зърна, така че хляб не се хвърляше.
След като изкопахме дупка (от днес вече запълваме втората!) за компост, а и вече е топло и птиците си намират сами храна, ние събираме всички органични отпадъци и ги изсипваме за компостиране.
Бутилките от минерална вода ги събираме за градинки и ограда от градинки пред блока, както и засаждаме вертикално в тях, ще покажа снимки някой друг път. Отбирам и бутилки, които ще нарежа за една - как се нарича - преграда за мухи на вратата към терасата - и това ще покажа по-натам. Отдавна имам няколко, които съм направила на кутии за моливи и други високи пособия.
Събирам и опаковките, както и черупките от яйца...
Почти не останаха тениски от килимчето :)

Сега ще покажа какво стана от мое зимно яке, което тази зима сдаде...багажа и тъй като му се скъса ципа - аз обичам да правя какво ли не, но не и да сменям цип или да кърпя (!!!), а и го бях носила 3 зими (!!!), а си беше купено second hand (!!!), го направих на цели 5 неща!
Е, имало е барака в това яке!

Е, от гърба направих едно килимче, което прибвавих обаче към едно друго, от ленти от тениски, защото прекалено много време изискваше за работа, так
а че го заших към средата на мрежата, която използвам за основа:


Вижда се, но не съм снимала само килимчето, недовършено все още, но много приятно.
Вдясно - това са двата ръкава на якето - не помня какво си мислех да ги правя, но както ги бях срязала и малкия ми син взе, че го обу и от тогава насетне, когато излизаше в снега, все с тях биваше обут и краката му оставаха сухи. В същност бившите ми ръкави идеално пазеха краката му от снега - на височина му стигат до малко над коляното :)

Вляво се вижда и една възглавничка, която поднових с предниците на якето ми - идеални за калъфка, като запазих и ципа от едната страна, а и джобовете :)

Има и комплект ръкохватки, които са си вече в кухнята по предназначение - само ги подших и направих закачалки.

Остана яката - точно, каквато и маншетите на ръкавите - широка плетена яка - сърце не ми даваше да я хвърля :)

Така че "облякох" с част от яката една от пласмасовите кутии от шише, в която държа четки, моливи и други:



Тук е снимана в процеса на работа - щипките придържат горната част, докато изсъхне лепилото и се залепи устойчиво, така че да може да си изпълнява предназначението и да бъде красива :)

Това малкото, което се вижда на снимката, е кутийка от малка бутилка, която налепих с навита хартия от страници на списание - тръбичкте залепих с Ц200. Като изсъхна лепилото, изрязах лентички от канап и сложих краищата през една тръбичка. Но в един момент ми писна - трудничко е с лентите от канап и се вадят, не ги лепих, затова нарязах дунапренени ленти от гъба и тях досложих, така че сега използвам горната част на кутийката, за да си набождам губерките - те се виждат.


Капачето на тази кутийка, е дъното на малка пластмасова бутилка, което запълних с изрязана и залапена с Ц200 гъба за миене на съдове, така че сега ми служи за капаче и да си забождам иглите.




Ами това е засега :)
До скоро, да даде Бог :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop