събота, 1 октомври 2016 г.

Nya #garner - new #yarn - нови #прежди

Jag och min man reste till Bulgarien förra veckan och jag köpte nya garner då. 
Min favorit garn är naturligtvis Alize. 
Jag har köpt Alize Extra Batik och Solid, 2 färger, även Cotton Gold, 2 färger. 

Första, Extra, jag har köpt till min mans filt. Jag lovade honom den här filten 3 månader sen...skam på mig att jag virkade inte denna filten förfarande.

Jag köpte också Lanoso, 3 olika rosa färger eftersom jag ska verka någonting snygg till min vänners dotter.

Alla nya garner



Extra Batik och Extra Solid, 90% akryl, 10% ull, 100gr 220mt



Lanoso, 70% ull, 30% akryl, 100gr 390mt 




Alize Cotton Gold, 55% bomull, 45% akryl, 100 gr 330 mt



Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop