неделя, 13 октомври 2019 г.

Kläder i nätverket, eng + sve + bg



Förra månaden arbetade jag på många projekt - en dropshipping-butik online.

Jag vet inte om du vet om dropshipping, men jag hörde om det för 2 månader sedan!

Det verkar svårare än jag har hört och läst tidigare. Svårt - först den första - för att det finns mycket konkurrens i nätverket. För det andra eftersom det finns mycket förberedande arbete.

Ändå jag vill och kan jobba mycket. Det är inte saket vilket skräkerr mig.

Okej - det här är min webbplats och jag skulle vara glad om du kommenterade vad din åsikt är :)

Tack!


Last month I worked on my new project - an online dropshipping clothes store.

I don't know if you know about dropshipping, but I heard about it 2 months ago!

It seems harder than I've heard and read before. Hard - first, because there is a lot of rivalry in the network. Second, because there is a lot of pre-work.

However I want and can work a lot. It's not the thing that scares me.

Okay - this is my site and I would be happy if you commented what your opinion is :)

Thanks!

През изминалия месец работих здраво по новия си проект - дропшипинг сайт за дрехи.
Не знам дали знаете за този вид работа, но се оказа по-трудна, отколкото чух и четох преди това.
ТРудна - на първо място, защото има страшно много конкуренция. 
На второ място - изключително много подготвителна работа.
Аз искам и мога да работя много. И не е това, което ме плаши.
Е, това е моя сайт. Ще се радвам на коментари с мнения!
Благодаря!

cosware-store.com

*These are not all goods in the store. I just showed up some examples.


















Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop