събота, 2 юни 2012 г.

Тяхната полиция ги пази

източник на снимката


Тъй като, слава на Бога, не купувам и не чета вестици, това правя само, когато отида на Врабево при родителите ми. През април бях при тях и една малка "новина" ме шашна за дълго време. Не съм знаела да се притеснявам преди това...Но добре че има полиция...
Запазих си част от страницата, за съжаление няма датата, но е най-малко от преди месец. Ето я:




Разбиха банда, отвличала дилъри

Престъпна банда, която отвличала и рекетирала ДРЕБНИ (?) ДИЛЪРИ НА ДРОГА от Бургас и Айтос, бе разбита от служители на ГДБОП.
Арестуван е тарторът на 30 години, с прякор Костов (не е Иван, предполагам - бел.АЗ). Рекетьорите чрез насилие и побоища сеели страх и принуждавали наркодилъри от региона да отчитат част от печалбите си от продадени наркотици. Хората на Костов използвали широк спектър от престъпни похвати - отвличане, принуда, унищожаване и повреждане на автомобили, нападения - отличаващи се с особена дързост и цинизъм, обясняват от МВР. При извършените претърсвания на различни адреси, където с били свърталищата на петчленната група, са открити и иззети множество телескопични палки, ножове, метални боксове, наркотични вещества.
Тарторът Костов, е от Бургас, криминално проявен, осъждан за организиране и ръководене на престъпна група и опит за убийство, регистриран за множество телесни повреди и закани.




Това е материала от вестника. На какви ли мисли трябва да ме наведе, не знам...Само се успокоих, че "дребните" ДИЛЪРИ НА ДРОГА от Бургас и Айтос, ще си гледат спокойно дилърската работа!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop