сряда, 18 март 2020 г.

Блог по време на ... Ковид 19

Не знам какво да кажа - около нас има толкова неща, хора, мнения, шеги, глупости, истерия, болести и какво ли не. Какво ли не е писано и казано, че да казвам и аз нещо. Така или иначе от известно време пиша и публикувам рядко тук, та сега ли!

Обаче преоткрих Pinterest. Лошото е, че толкова неща мога да правя, че гледайки там само си пряавя планове и на следващия ден - нищо! И пак гледам и на другия ден - пак нищо. Ей такъв кръг има с моя мързел ли или само недостиг на време покрай леността ми...

Дори си купих нова шевна машина и то през декември - сега е март, аз дори не съм я пускала, поне да видя дали изобщо работи. Но иначе съм я извадила на бюрото си, готова да работи! Ако има кой да натисне педала, разбира се!

Не знам какво да правя - толкова идеи, толкова неща подготвих, толкова материали прочетох и надбавих знания...А иначе и колко неща съм направила, а дори не съм ги показала! А са толкова хубави и е добре да се похваля, пък и да вдъхновя някого от вас!

Този път ще обещая още от утре да почна да пускам поне изработеното и онова, което правя в момента!

Иначе по-долу са някакви рандом снимки на нещата, от които се интересувам и които  гледам в Пинтерест! Не са ли красиви! Всяко от долните, е в отделен албум с множество от подобни! А има още, различни от долните...
















Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop