събота, 5 май 2012 г.

Новите ръкоделия - изонит и бродерия с ленти



Слава Богу, две красиви завършени неща...Много ми е трудно да завършвам започнатото. Толкова неща ме интересуват, но не и резултата - започвам и често не довършвам - губя интерес, защото в същност ме интересува изработката, не края...
За щастие, тези двет ръкоделия, са конкретно изработени и нямаше как да не бъдат завършени.

Едното е тройна картина с техника изонит, която изработих за родителите ми, за да могат, поглеждайки към стената, да се сещат за моята благодарност към тях - написах ая от Корана, леко перефразирана: "Господи мой, помилвай ги, както и те ме отгледаха от малка". 



От двете страни избродирах цветя.



Резултата беше много добър, снимките не показват добре това, а и лошо се получи, че отивайки при тях, къдетодовърших ръкоделието, бях забравила гумичка, за да махан очертанията, които си бях направила за удобство. Ще гледам иншаАлах следващия път да коригирам всички недостатъци :)

Другата бродерия е първата ми бродерия с ленти органза/шифон, резултата беше далеч по-красив от снимката (така се получи, че нямам много качествена снимка). 

Самата бродерия е по поръчка за едно събитие на дама, която познавам само бегло и честно казано ми беше трудно да избера какво точно да изработя. Така както ми беше поръчано почти два месеца преди датата, аз го работих една седмица преди това, като го заавърших за бързо, че се наложи да пътувам. Идеята ми коства много повече време, отколкото изработването. Т.е. не конкретната идея, а от множеството ми идеи да избера единствена (умря циганката:))



В крайна сметка, този път останах много доволна от резултата! 

Първо съм изрисувала фона, на който после бродирах, като завърших тичинките бяха с мъниста в самия край. Най-последна беше пеперудата, която беше изрично пожелана, нямаше как да не я направя...:)




В същност не знам как и защо, но работих върху един ситен американ, който не позволяваше бродерия със сатен и затова ползвах иначе красивите шифонени ленти. По-натам иншаАллах ще си взема канава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop